Strategia biznesowa w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa

Do czego potrzeban Strategia biznesowa w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa i co powinna zawierać?

Podmioty gospodarcze, mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, z województwa łódzkiego mogą wystąpić o dofinansowanie udziału swoich przedstawicieli w imprezach targowo-wystawienniczych zagranicznych lub krajowych o charakterze międzynarodowym. Termin składania wniosków: 27 grudnia 2016 do 28 lutego 2017 roku.

Niezbędne do złożenia wniosku jest posiadanie i załącznie strategii biznesowej w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa.

Otrzymanie maksymalnej liczby punktów za strategię biznesową w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa musi ona zawierać:

  • wskazanie, że Wnioskodawca ponosi nakłady na Badania&Rozwój w celu stworzenia lub rozwoju produktów lub usług, które mają być przedmiotem eksportu (możliwe do uzyskania 4 punkty);
  • wskazanie rynków docelowych działalności eksportowej pod kątem produktów Wnioskodawcy (2 punkty);
  • analizy pozycji konkurencyjnej Wnioskodawcy na danym rynku (2 punkty);
  • analizę rynku docelowego poprzez przeprowadzenie analizy aktów prawnych, procedur, zwyczajów, praktyk handlowych i zasad warunkujących dostęp produktów do rynku (2 punkty);
  • wskazanie rodzajów działąń koniecznych do wejścia na nowe rynki zbytu (2 punkty).

Nasi specjaliści mogą Państwu przygotować taką strategię biznesową w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa, która pozwoli w tym punkcje uzyskać maksymalną ilość punktów. Przygotujemy Państwu również cały wniosek o dotację RPO 2.2.1. Zapraszamy do kontaktu!